آسان ترین روش‌های کالری سوزی برای تنبل ها

زیبایی اندام

 

زندگی ماشینی و مدرن، همه ما را به سمت یکجانشینی و سکون سوق داده و همین یکجانشینی، بلای جانمان شده است! افزایش وزن، چاقی، کاهش سن سکته های قلبی و مغزی و ابتلا به انواع بیماری های قلبی و دیابت، همه و همه، از عوارض تغییر شیوه زندگی در دنیای ماشینی امروز است. شاید خیلی از ما تا نام ورزش و تحرک میان بیاید، بگوییم وقت کافی برای انجام کارهای روزمره خود هم نداریم، چه برسد به ورزش کردن! اما راه های بسیار ساده ای وجود دارند که می توان با اختصاص کمترین زمان ممکن، بیشترین بهره را از آنها برد و کالری بیشتری در طول روز سوزاند؛ راه هایی که در این مطلب به آنها اشاره خواهدشد.

13 گام تا تناسب اندام

1- ساعتی یک بار از جایتان بلند شوید
اگر کارمند هستید و مجبورید ساعت های طولانی در طول روز بنشینید، هر 1 ساعت یک بار حدود 15 دقیقه از جای خود بلند شوید و سر پا کارهایتان را انجام دهید. در طول انجام کار هم مدام پا به پا شوید تا همین تحرک کوچک، سوخت و ساز بدنتان را افزایش بدهد. این توصیه را هنگام انجام کارهای خانه هم به خاطر داشته باشید.

کالری سوزی ورزشها

هر 1 ساعت یک بار حدود 15 دقیقه از جای خود بلند شوید و سر پا کارهایتان را انجام دهید

2- به جای تلفن زدن به همکارتان به اتاقش بروید
اگر با همکاران خود کاری دارید یا یک لیوان چای یا قهوه بین روز می خواهید، از تلفن استفاده نکنید. خودتان به اتاق همکارتان بروید یا به آشپزخانه بروید و برای خودتان چای و قهوه درست کنید.

3- به جای صندلی، روی توپ بنشینید
اگر در اتاق تنها هستید، میزتان بلند است و ارباب رجوع ندارید، به جای صندلی روزی یکی- دو ساعت روی توپ های بزرگ ورزشی بنشینید. البته اگر در محل کار نمی توانید از این توپ ها استفاده کنید، در خانه از آنها کمک بگیرید. به علاوه، بهتر است هنگام نشستن، مدام بالا و پایین بروید و بدنتان را به کالری سوزی بیشتر تحریک کنید.

ادامه خواندن “آسان ترین روش‌های کالری سوزی برای تنبل ها”

قبل از یوگا چه غذاهایی را بخوریم و چه غذاهایی را نباید بخوریم؟

یوگا چیست

 

یوگا، نوعی ورزش است که می تواند بدن و ذهن را آرام کند. این شکل از ورزش خواص درمانی بی شمار دارد . در یوگا باید رژیم غذایی کنترل شود.

مربیان یوگا معمولا به شاگردانشان می‌گویند که حداقل ۲ ساعت قبل از کلاس، چیزی نخورند. این منطقی بنظر می‌رسد، چون وجود غذا در شکمتان در هنگامیکه وارونه می‌ایستید، پیچ و تاب می‌خورید، و خم می‌شوید، نه تنها ناراحت کننده است، بلکه تمام آن حرکات، خون را از دستگاه گوارش شما دور کرده و روند هضم تقریبا متوقف می‌شود.

اما اگر واقعا مجبور باشید قبل از یوگا چیزی بخورید، اگر متابولیسم سریعی داشته باشید، ۲ ساعت، زمانی است طولانی. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، پرهیز از مواد غذایی سرشار از چربی‌های کندرو و پروتئین هاست. در اینجا لیستی از مواد غذایی که باید از آنها اجتناب کنید و برخی از جایگزین‌هایی که بدن شما بطور موثرتری هضم خواهد کرد را بیان می‌کنیم.

قبل از یوگا چه نخوریم:

آجیل‌ها و دانه‌ها
در حالیکه آجیل‌ها و دانه‌ها، بسیار مغذی و مقوی هستند، اما سرشار از چربی و پروتئین بوده و به احتمال زیاد هنگامیکه بدنتان به جریان خون نیاز داشته باشد، بصورت هضم نشده در معده باقی می‌مانند. بجای آنها از یک مشت تمشک تازه که بسیار ساده‌تر هضم می‌شود استفاده کنید.

غذای سرخ شده
همه‌ی ما تجربه کرده‌ایم که چقدر طول می‌کشد تا غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده یا پیاز سوخاری هضم شوند. ما تا چندین ساعت بعد از خوردن آنها احساس گرسنگی نمی‌کنیم. اگر این غذاها در معده باقی بمانند، کلاس یوگا لذت بخش نخواهد بود. اگر دوست دارید قبل از تمرین، یک خوردنی ترد بخورید، بدون آنکه در حین تمرین، احساس ناراحتی کنید، چیزی مثل خیار را امتحان کنید!

پنیر
پنیرها، سرشار از چربی و پروتئین هستند، که آن‌ها را به یک ماده غذایی آرام هضم تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید در تمرین یوگای خود، احساس سبکی و راحتی کنید، از پنیر استفاده نکنید. در عوض، مقداری شکلات تلخ (حداقل ۶۵٪ کاکائو) بخورید تا قبل از تمرین‌تان، به شما مقدار زیادی انرژی دهد.

ادامه خواندن “قبل از یوگا چه غذاهایی را بخوریم و چه غذاهایی را نباید بخوریم؟”

۵۰ دلیل برای اینکه امروز تمرین را نادیده نگیرید

زیبایی اندام

 

انگیزه‌تان را از دست داده‌اید و به دلگرمی نیاز دارید؟ این مقاله، ۵۰ دلیل محکم در اختیارتان قرار می‌دهد تا آن غذای بدرد نخور را کنار بگذارید، از روی مبل بلند شوید، و به باشگاه بروید و تمرین کنید.

۱. چون مهم نیست در حال حاضر چقدر خسته یا تحت فشار هستید، بعد از تمرین، قطعا احساس بهتری خواهید داشت.

۲. شما می‌دانید کاری که انجام می‌دهید معرف شخصیتتان است، در نتیجه اجازه نخواهید داد که به یک آدم ترسو و کم اراده تبدیل شوید.

۳. از پوشیدن جین‌های گل و گشاد خسته شده‌اید.

۴. حالتان از داشتن شکم شل و ول بهم می‌خورد.

۵. هیچ انتخاب دیگری وجود ندارد. این کار باید انجام شود!

۶. برای آنکه فردا، احساس تاسف و پشیمانی نکنید.

۷. برای آنکه از شروع کردن ورزش در «شنبه‌ی دیگه» خسته شده‌اید! امروز، روز انجام آن است!

۸. در جایی، کسانی هستند که مصدوم، بیمار یا روی تخت بیمارستان هستند، و آرزو دارند که می‌توانستند ورزش کنند. به احترام آنها تمرین کنید.

۹. تنبل بودن، بسیار وحشتناک است.

۱۰. اسکات، شگفت انگیز است. نیازی به بحث بیشتر نیست، چه کسی از یک باسن خوش فرم بدش می‌آید؟

۱۱. شما از داشتن بازوها و قفسه سینه‌ی کوچک خسته شده‌اید.

۱۲. باید از شر سینه‌های مردانه خلاص شوید.

۱۳. باید از شر بازوهای شل و ول هم خلاص شوید.

۱۴. چون شما می‌توانید در ساختن سرنوشت خودتان، نقش داشته باشید.

ادامه خواندن “۵۰ دلیل برای اینکه امروز تمرین را نادیده نگیرید”

دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم

دانلود سریال رقص روی شیشه (قسمت یازدهم) با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 1080P Blu-ray, 1080P, 720P, 480P

برای دانلود قانونی و حلال این سریال ، به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم

نام سریال : رقص روی شیشه

کارگردان : مهدی گلستانه

تهیه کننده : پیمان جعفری

بازیگران : بهرام رادان, مهتاب کرامتی, امیر آقایی, مهرداد صدیقیان, میترا حجار, هدی زین العابدین, حامد کمیلی, ستاره اسکندری, بیتا فرهی, سحر قریشی, همایون ارشادی, ترلان پروانه, علیرضا زمانی نسب, ابوالفضل میری, جواد یحیوی, احسان عباسی, بیژن افشار, عباس توفیقی, هانی صالحی, پانته‌آ کیقبادی, نگار جعفری, مجتبی واشیان, دلساکریم زاده, احسان سعادتی, دانیال کریمی‌ & حسین شمس رضوی

کشور : ایران

ژانر : درام, عاشقانه & اجتماعی

سال : 1397

زبان : فارسی

خلاصه داستان : کشمکش میان رعنا و یغما یغما که خواهان مهاجرت است ، رعنا را تحت فشار قرار می دهد و باعث می شود رعنا در برابر او طغیان کند.

ادامه خواندن “دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم”

بهترین حرکت ورزشی برای برجسته کردن باسن

بزرگ کردن باسن,حرکت اسکوات,برجسته تر کردن باسن

 

بهترین حرکت ورزشی برای برجسته کردن باسن

همانقدر که آقایان نسبت به رشد برخی عضلات انگیزه و تمایل بیشتری دارند، خانم‌‌ها نیز تمایل به داشتن باسنی متناسب دارند، زیرا یکی از فاکتورهای تناسب اندام در خانم‌ها محسوب می‌شود. در این مطلب به شما می گوئیم که بهترین حرکت برای بزرگ کردن باسن و داشتن باسن برجسته چیست.

اگر تصمیم جدی گرفته‌اید که باسن‌ خوش فرم داشته باشید، اسکوات تصمیم شما را عملی می‌کند. این حرکت به طرز باور نکردنی باعث تولید هورمون تستوسترون شده و رشد قابل توجه عضلات در سر تا سر بدن را بدنبال خواهد داشت. این مطلب شما را راهنمایی می‌کند که چگونه بتوانید نتیجه بهتری برای داشتن باسن برجسته از اسکوات کسب کنید.

ادامه خواندن “بهترین حرکت ورزشی برای برجسته کردن باسن”

با گرسنگی پس از ورزش با این روشها مقابله کنید

گرسنگی,راههای مقابله با گرسنگی,کاهش اشتها

 

با گرسنگی پس از ورزش با این روشها مقابله کنید
اگر برای کاهش وزن ورزش می کنید اما گرسنگی دیوانه وار باعث می شود بیشتر بخورید، بیشتر از آن که چربی بسوزانید، وزن اضافه خواهید کرد. این شما را ناامید کرده است؟ ما با دو متخصص تغذیه در مورد کنترل گرسنگی فزاینده ی بعد از ورزش صحبت کرده ایم. به گفته ی این دو متخصص تغذیه، به خودتان گوشزد کنید که فقط در صورت انجام ورزش سنگین می توانید غذای بیشتری بخورید و در غیر این صورت، میزان خوردن شما نباید با روزهای عادی (روزهایی که ورزش نمی کنید) تفاوتی داشته باشد.

این تکرار، باعث ایجاد آمادگی ذهنی برای موقعیت هایی می شود که قصد پرخوری دارید یا می خواهید خود را قانع کنید که چون آن روز ورزش کرده اید یا قرار است که ورزش کنید، می توانید بیشتر بخورید.

گرسنگی,راههای مقابله با گرسنگی,کاهش اشتها

برای مقابله با گرسنگی، مواد غذایی پر حجم و کم کالری مانند میوه، سبزیجات مصرف کنید

ادامه خواندن “با گرسنگی پس از ورزش با این روشها مقابله کنید”

تمریناتی برای رفع شلی و افتادگی بازو

تقویت بازو ها,رفع شلی و افتادگی بازو ها,تمرینات ورزشی برای رفع شلی بازو ها

 

خيلي‌ها معتقدند رژيم‌هاي لاغري از پس بازوها بر نمي‌آيند و هيچ اثري از لاغري در آنها ديده نمي‌شود. آب شدن چربي‌هاي اضافه بازو و حجمي كه بعد از سال‌ها چاقي پيدا كرده كار آساني نيست اما زماني كه از بين مي‌روند، فرد مي‌تواند يك نفس راحت بكشد. البته اين نفس راحت فقط به خاطر لاغري است؛ تازه مشكل جديدي براي حل كردن وجود دارد؛ مشكل شلي و افتادگي بازوها. خيلي از افراد بعد از لاغري بايد به دنبال راهي براي رفع افتادگي و شلي‌ بازوهایشان باشند.

ممكن است روش‌هاي جراحي و ليفت يكي از گزينه‌ها براي رفع شلی و افتادگی بازو باشند اما راه پرهزينه‌اي است كه هر فردي نمي‌تواند از پس آن بربيايد. در این مطلب هشت حركت ورزشي معرفي می شود كه براي بر طرف كردن شلي و افتادگي بازوها ست. پس اگر مي‌خواهيد از شر اين مشكل رها شويد، همين امروز اين تمرينات را در منزل انجام دهيد.

تمرینات ورزشی برای رفع شلی و افتادگی بازو ها
– دمبل‌ها را آماده كنيد

تقویت بازو ها,رفع شلی و افتادگی بازو ها,تمرینات ورزشی برای رفع شلی بازو ها

تمرینات ورزشی برای رفع شلی و افتادگی بازو ها

این حرکت برای تقویت بازو ها و رفع شلی و افتادگی آنها بسیار مناسب است. براي انجام حركت اول اجباري به ايستادن يا نشستن نيست، در هر دو حالت مي‌توانيد اين حركت را انجام دهيد. اگر مي‌خواهيد در ابتدا انرژي زيادي صرف نكنيد، مي‌توانيد نشسته باشيد. دو دمبل سبك را كه در اكثر خانه‌ها وجود دارد، آماده كنيد. يك دمبل در دست راست و دمبل ديگر را در دست چپ بگيريد.

تقویت بازو ها,رفع شلی و افتادگی بازو ها,تمرینات ورزشی برای رفع شلی بازو ها

تمرینات ورزشی برای رفع شلی و افتادگی بازو ها

دست راست را بالا بياوريد. هنگام بالا آوردن مچ دست را به سمت صورت بچرخانيد تا جايي كه رو به روي صورت قرار گرفته شود و حالت كشيدگي را در دست احساس كنيد. دست راست را به حالت اول با چرخش برگردانيد و دست مخالف را درست مطابق توضيحات و شكل بالا ببريد. اين حركت را بهتر است 3 سري و20 بار انجام دهيد.

ادامه خواندن “تمریناتی برای رفع شلی و افتادگی بازو”

کفش‌های هوشمند آلفابت، زمان به زمین خوردن شما را تشخیص می‌دهند

کفش‌های هوشمند آلفابت، زمان به زمین خوردن شما را تشخیص می‌دهند

 

آلفابت در حال توسعه‌ی کفش‌های هوشمندی است که بتواند زمان به‌زمین‌خوردن کاربر را تشخیص دهد و پایش دقیقی روی وزن و حرکت کاربر داشته باشد.

واحد سلامت آلفابت با نام Verily، همواره به‌دنبال کاربری‌های جدید برای پوشیدنی‌های خود است. حال گزارش‌ اخیر CNBC حکایت از آن دارد که این شرکت نسخه‌ی آزمایشی از کفش‌های هوشمندی را توسعه می‌دهد که در کنار پایش حرکت و وزن کاربر، به‌زمین‌خوردن او را نیز تشخیص می‌دهد.

ادامه خواندن “کفش‌های هوشمند آلفابت، زمان به زمین خوردن شما را تشخیص می‌دهند”

اپل باگ امنیتی فیس تایم را رفع کرد

اپل باگ امنیتی فیس تایم را رفع کرد

 

براساس اعلام اپل، باگ استراق‌سمع فیس‌تایم برای کاربران آیفون، آیپد و سیستم مک، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف شده است.

چند روز پیش خبری منتشر شد که باگ جدید فیس‌‌تایم شنیدن صدای طرف مقابل را قبل از برقراری تماس ممکن می‌کند. به‌دلیل بروز این باگ، حتی قبل از آنکه با دریافت‌کننده‌ی تماس ارتباط برقرار شود و او تماس دریافتی را تأیید کند، امکان استراق‌سمع و شنیدن صدا برای طرف مقابل وجود داشت. این باگ امنیتی از سوی اپل تأیید شد و کوپرتینونشین‌ها اعلام کردند با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری به مشکل رسیدگی خواهند کرد؛ اما در همین فاصله، شکایتی علیه اپل به‌دلیل نقض حریم خصوصی تنظیم شد و ظاهرا باگ استراق‌سمع فیس‌تایم، اپل را به دادگاه می‌کشاند.

ادامه خواندن “اپل باگ امنیتی فیس تایم را رفع کرد”